Nog 5 weekjes! - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Mandy W - WaarBenJij.nu Nog 5 weekjes! - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Mandy W - WaarBenJij.nu

Nog 5 weekjes!

Door: Mandy W.

Blijf op de hoogte en volg Mandy

05 November 2015 | Nederland, Emmen

Hallo allemaal,

Zo alles is nu klaar voor de blog, alles klaar voor school en nu is het dan bijna zo ver. Ik vertrek 7 december voor 5 maanden naar het zonnige Gran Canaria. Dit is dan mijn eerste bericht.

05-11-2015
YES eindelijk bericht in welk hotel Maxime en ik geplaats worden het is geworden Gloria Palace Amardores Thalasso & Hotel!

WAUW 1 woord geweldig, we worden gelukkig samen geplaatst en we zitten in de plaats Puerto Rico met het mooiste strand van heel Gran Canaria! Ik heb er zoveel zin in om daar zoveel te gaan leren en natuurlijk ook te genieten. Het zal wel even anders zijn zonder Pap, Mam, Mark, Geesje en natuurlijk Buddy onze viervoetter van nog geen jaar oud.

De vliegtickets zijn allemaal geboekt, pff wel vroeg vliegen om 07:00 uur al maar 1 voordeel we landen rond 10:45 op Gran Canaria dus we hebben dan nog de hele dag om even te wennen. Op dinsdag 8 december moeten we gelijk al beginnen dus niet te laat gaan slapen en dan lekker fit beginnen. Ik hoop dat er nog meer Nederlanders zijn, dat is altijd wel prettig maar mijn Engelse taal moet er ook op vooruit gaan!

Ik zal even uitleggen waarom ik zo graag naar Gran Canaria wil gaan.
Namelijk: Je hebt er bijna altijd mooi weer, geen sneeuw, zon, zee, strand, het is er niet te warm om te werken, ik wil mijn talen verbeteren zodat ik in de toekomst daar misschien wat mee kan doen, natuurlijk gaan Maxime en ik ook genoeg feestjes bouwen daar en heel goed ons best doen natuurlijk!

Maar 1 ding scheelt, we hebben ons schoolwerk al af dus geen zorgen meer dat ik daar in Gran Canaria voor school bezig moet. Dat betekent als we vrij zijn veel dingen bezoeken, leuke dingen doen en ik wil in die 5 maanden tijd sowieso 1 keer surfen op de oceaan ^^.

Ik ben al veel aan het nadenken wat ik mee zal nemen naar Gran Canaria maar dat komt allemaal nog wel!


Ik wil jullie alvast bedanken voor het lezen van mijn eerste blog en er zullen er nog meerdere volgen.


Hasta la vista

Mandy

  • 06 November 2015 - 07:52

    Janet:

    spannend mandy!!xx

  • 06 November 2015 - 08:51

    Geke:

    Leuk eerste blog hoor, we gaan je volgen

  • 06 November 2015 - 10:17

    Marleen:

    Succes dames!! Groetjes Marleen.

  • 06 November 2015 - 21:46

    Jolanda:

    Leuk Mandy ga je blog volgen .. nog een paar weekjes...alvast heel veel succes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hallo allemaal, Omdat ik 7 december voor 5 maanden naar Gran Canaria toe ga, hou ik een blog bij zodat jullie kunnen zien wat ik allemaal mee ga maken en ik er later op terug kan kijken. Hopelijk gaan jullie mij volgen en ik zal proberen om deze blog tot het einde vol te houden.

Actief sinds 04 Nov. 2015
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 1661

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 08 Mei 2016

Mijn stage in Gran Canaria

Landen bezocht: